Drukarki do etykiet
O firmie Urządzenia Programy Wsparcie Współpraca Kontakt
InsERT

Sprzedaż:

Księgowość i finanse:

Kadry i płace:

Mobilny Sprzedawca
BarTender - etykiety
NETira Label Designer


Dystrybutor Datamax-O'neil

Dystrybutor Sewoo

Dystrybutor Pidion

Autoryzowany Partner InsERT

Gestor GT


Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:Gestor GT

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie producenta - tutaj.


InsERT Cennik dla klientów end-user

Poniższy cennik nie zawiera rabatu i przedstawia ceny end-user. W celu sprawdzenia ceny niniejszego produktu z uwzględnieniem Państwa rabatu, proszę zalogować się do naszego Internetowego Systemu Zamówień.

 

 Nazwa aplikacji cena netto
bez rabatu
 
 cena brutto
bez rabatu

Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami)
Licencja na 3 stanowiska

590,00 725,70

Licencja oddziałowa na pracę zdalną

250,00 307,50

rozszerzenie na następne 3 stanowiska

450,00 553,50

cena specjalna (dla użytkowników recentCRM dla InsERT GT)
Licencja na 3 stanowiska

350,00 430,50

Gestor GT Sfera (otwarty system zarządzania relacjami z klientami)
Licencja na jedno stanowisko plus dwa stanowiska programu
Gestor GT gratis

1 180,00 1 451,40

Sfera dla Gestora GT
(dodatek do systemu zarządzania relacjami z klientami)
Licencja na pierwsze stanowisko

590,00 725,70

rozszerzenie na kolejne stanowisko

390,00 479,70

rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Gestora GT

550,00 676,50

Gestor GTKliknij tutaj, aby pobrać wersję próbną systemu Gestor GT, lub w przypadku gdy link nie działą, proszę wejść na stronę producenta używając niniejszego linku.

W przypadku jakichkolwiek pytań bądź trudności z instalacją aplikacji zachęcamy do kontaktu z działem pomocy technicznej firmy InsERT po numerem telefonu: 71 78 76 123, bądź bezpośrednio z naszym działem technicznym.

Wymagania systemowe:

  • komputer z procesorem minimum 1 GHz (zalecane 2 GHz lub więcej);
  • minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej);
  • system operacyjny Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy);                          
  • Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);                          
  • około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 1 GB dla serwerowej;
  • dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej                              ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server);                          
  • dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).                          


Proszę podać swój login:

Nie pamiętasz swojego loginu? Przypomnij go sobie tutaj.




Zostań resellerem


Proszę podać swój login
lub w przypadku jego braku pozostawić pole puste:

Dzięki wpisaniu logina część pól w formularzu zgłoszenia sprzętu będzie już wypełniona.




 

ADTECH S.C. ul. Wrocławska 34, 55-095 Długołęka - Polska, tel. +48 71 345 72 70, fax: +48 71 345 72 94, www.adtech.pl, adtech@adtech.pl

Statystyka generowana przez Reggi-Stat - www.reggi.pl

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do celów statystycznych. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję politykę wykorzystywania plików cookies w serwisie - zapamiętaj mój wybór i nie pokazuj więcej tego okna.

zamknij